Dążeniem Elektronicznego Zakładu Usługowo-Produkcyjnego LEVR w zakresie polityki jakości wśród obecnych i potencjalnych klientów jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, pewnego partnera handlowego dbającego o swoich Klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy.
Utrzymanie odpowiedniej jakości oferowanych wyrobów i świadczonych usług oraz wprowadzanie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009 pozwoli Właścicielowi kierować firmą w nowoczesny sposób, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji.
Naszym celem jest:
osiąganie zadowolenia Klientów i zdobycie ich trwałego zaufania,
projektowanie, produkcja i świadczenie usług wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów,
ciągłe umacnianie pozycji na rynku,
stałe podnoszenie poziomu wyposażenia i stanu zaplecza technicznego,
zwiększenie konkurencyjności
zwiększenie wyniku finansowego.
Założone cele osiągamy poprzez:
spełnienie wymagań prawnych i ustawowych,
sprawną i terminową realizację zamówień,
fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta,
ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszego personelu,
poprawę organizacji pracy,
badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów
Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Właściciela i pracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy PN – EN ISO 9001:2009.
Tak postawioną politykę jakości będę realizować wspólnie z pracownikami, dbając o jej aktualność.